• CareerLink's Client
  • Phòng 302, Tòa Nhà NK, 270-272 Cộng Hòa, P.13 , Quận Tân Bình , Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Lương: Thương lượng

Mô tả chi tiết công việc

- Proficient in features and how to play livestreaming, understanding the needs and psychology of VIP users;
- Responsible for establishing contact with VIP users, collecting, compiling, analyzing and managing user information;
- Differentiate services for VIP users, answer questions and maintain good communication with users;
- Continue to follow the condition of VIP users every day, and make strategies to maintain and enhance user activity, and guide in refilling;
- Coordinate and analyze various effective activities in accordance with the policies / plans of the operational team, and also help the operational team to collect questions and feedback from VIP users.
- Working time: Monday - Friday;
- Work place: District 1.

Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết

- Male/ Female - Bachelor degree or above, base in Ho Chi Minh City. If there is work experience related to VIP customer service is preferred;
- English/ Chinese as a working language;
- Good image, good temperament, sales experience is preferred;
- Liked the internet field, and can quickly adapt to the live field streaming;
- Having good communication skills, able to analyze the psychology of users and take the initiative to provide good service;
- Able to work under pressure, able to respond to problems, make timely and reasonable solutions.

Mô tả

  • Mã việc làm: D14069
  • Ngành nghề việc làm:
  • Cấp bậc: Nhân viên
  • Nơi làm việc:
  • Trình độ học vấn: Cử nhân
  • Mức kinh nghiệm: 0-1 năm kinh nghiệm
  • Loại công việc: Toàn thời gian cố định
  • Giới tính: Nam/Nữ

Thông tin liên hệ

** Nhận hồ sơ ứng viên bằng ngôn ngữ: Tiếng Anh

Ngày gởi:
31/03/2020
Ngày hết hạn:
30/04/2020

Tags

Tiếng Anh Quận 1 Dịch vụ khách hàng